Kampaň MeToo zasáhla i ženevský autosalon. Hostesky nahradili "produktoví specialisté"

Určitě jste si v poslední době museli všimnout, že zejména nadnárodní společnosti, veletrhy a podobné, křičí po genderové rovnosti, což je jistě správná věc. No, v některých případech naprosto přehnaná a pokrytecká. Konkrétně se zde bavíme o Geneva Motor Show, kde téměř všude vyměnili hostesky za tzv. produktové specialisty.
Tradiční pozice hostesek na ženevském autosalonu vystřídali muži, nebo byli o ně alespoň doplnění. Je zcela očividné, že motivem je krom současného trendu genderové rovnosti také kampaň MeToo, ve stínu které se maximálně dbá na jakoukoliv citlivost spojenou se ženami. Zní to sice divně, ale skutečnost je taková.
Najdete i stánky, které zůstaly věrné jejich původní koncepci. Bohužel jich je ale minimum. Je to vskutku zarážející. Pokud vás pak zajímá, jak se s tím popasovala Škoda, tak u té sice zůstaly hostesky, nicméně i tak se nevyhnula doplnění o mužskou část neboli o produktové specialisty.