Do nádrže nalil tekutý dusík a poté i bělidlo. Co se s autem stalo?!

Každý určitě dokáže vyjmenovat nějaká alternativních paliva, ale o tekutém dusíku ani o bělidle není nikde zmínka. Dokáže se auto vyrovnat s těmito neortodoxními palivy?
Dnešní auta umí jezdit na ledacos. Základem je, aby látka měla sklony ke spalování. Někdy je nutno k alternativní látce přidat různá aditiva, aby se zvýšila její účinnost. Existují ale i lidé, kteří nemají přílišnou znalost molekulární chemie a fyziky, ale i přesto se snaží experimentovat na motorech svých aut. Příkladem je například experiment, ve kterém se muž odhodlá použít Coca-Colu místo standardních spotřebních paliv.
Coca-Cola samozřejmě nebyla nijak efektivní, ale tento „garážní vědec“ se jen tak nevzdal. Do nádrže nalil o něco pravděpodobnější látku, a to tekutý dusík. V atmosféře, při relativně normálních teplotách, je dusík plynem. Pokud však dusík ochladíte na teplotu 77,35 K (-195,8 °C), mění se dusík na kapalinu a má mnoho využití. Běžně je tato kapalina využívána k „rychlomrazení“ potravin, i třeba k uchovávání spermií, ale nikdy ne jako palivo.
Kaskadér tedy vyráží na silnici s polovinou nádrže. Překvapivě byla první jízda velice úspěšná, muž nezaznamenal žádné změny, jen ukazatel teploty byl nižší než obvykle. Za 6 hodin se odvážil experimentátor BMW Z4 opět nastartovat, to už ale svítila ikona kontroly motoru. Rozhodl se tedy, že druhou jízdu už nenatočí. Chtěl už konečně s trápením aut skončit, ale diváci chtěli víc. Vědátor nalil do nádrže vozu Infiniti bělidlo „Clorox“. V nádrži byl také i benzín, ale nyní už ve výrazně menším množství, než u tekutého dusíku. Kromě zápachu bělidla nenarazil kaskadér při první zkoušce na žádné problémy, Infiniti dokonce jelo i rychlostí 64 km/h bez větších zádrhelů. Za nějakou dobu auto nasávalo jen olej s bělidlem, ale i tak elegantně svištělo dál. Potíž nastala až po 15ti minutách, když motor začal vydávat chrastivý zvuk a začal z něj sálat hustý bílý kouř. Infiniti se ale ještě nevzdalo, i za těchto podmínek motor běžel. Oba dva testy pozoruhodně dopadly pro obě auta dobře, je ale potřeba tyto experimenty brát s jemnou nadsázkou, jelikož pro náš automobilový život nenesou nijak veliký význam.