Kolik opravdu stojí vlastnictví Bugatti Veyron? Z nákladů na auto si sednete na zadek!
Mladík Carl Hartley sice nedostatkem peněz rozhodně netrpí, nicméně když vypráví o nákladech na provoz svého Bugatti Veyron, stejně vypadá trochu zaskočeně. Hartley si vůz zakoupil ve Vídni a nechá nás nahlédnout do úskalí vlastnictví úžasného hypersportu o výkonu 1001 koní (736 kW).
Pochopitelně, že každý majitel luxusního auta musí být připraven na vysoké servisní náklady, nicméně náklady spojené s Veyronem jsou tak trochu z jiné peněžní dimenze! Carl koupil auto od prvního majitele s tím, že bude třeba vyměnit pneumatiky. Hned tento první servisní krok nového majitele trochu zabolel. Dnes vám uvedeme jen základní položky servisních úkonů, které by měl řidič absolvovat u stroje Bugatti Veyron každý rok:
- sada pneumatik: 32 tisíc britských liber, což je v přepočtu 954 tisíc korun
- výměna oleje: 460 tisíc korun
- preventivní kontrola podvozku a dalších částí vozu: 320 tisíc korun
Takže jaký závěr plyne z nákladů spojených s Veyronem? Pokud si chcete koupit Veyrona a musíte se ptát na pořizovací cenu, potom na něj nemáte. Jen vlastnictví takového auta totiž stojí tolik peněz, že vám samotná cena musí být vlastně naprosto lhostejná!